Thelma

När tidningen hundsport special damp ner i våran brevlåda fanns där på baksidan en gudomligt fin bild på en afghan. 
En svart afghan med en svart bakrund. Men så började titta närmre på den och tänkte att vissa saker i den bilden hade kunnat bli mycket bättre. 
Om jag bara hade tillgång till en svart afghan. Men så slog det mig att det har jag ju kanske.
 
Sagt och gjort, idag var en svart vacker dam hit för att bli fotad. En svart bakrund sattes upp och vi började fota. 
Jag kan väl inte påstå att hon var alldeles medgörlig, men mycket charmig och vacker. 
 
Egentligen hade jag inte tänkt lägga upp några bilder på Thelma innan jag är klar med alla bilder. Men den enda bilden som är klar har fått så starka reaktioner så därför får ni se den redan nu. 
 

Komentarer från både face book och fotoifokus
"Vilken mäktig bild! Underbart fin."
"WOW så snyggt!"
"WOW!FörskräcktSnyggt! "
"Över förväntan ser jag ...
Snyggt av dej att få fram hennes näst bästa blick.." (husses komentar, värmer i hjärtat)
"Åhhh vilken bild!!! Underbar!!"


Jag kan inget annat än att hålla med, till och med jag som är så extremt kräsen älskar bilden. 
Kika in senare då finns det säkert med bilder på denna vacra dam. 

Kommentarer
Postat av: Jonny Björklund

Som sagt, det var över förväntan.
Att fota en vinthund, och speciellt afghaner, är ett tidskrävande jobb, en tid som inte finns.
Man måste nämligen motivera dom SNABBT för tappar dom fokus då är det kört. Tungan och gäspningarn är bra tecken på "nu är jag klar"
Detta är min Thelma det, men som jag skrev, bara en liten detalj i hennes blick som fattas, men den kommer inte på beställning.
Så av 5 poäng får du 5 möjliga för detta var så underbart snyggt och jag tror det kommer fler imorgon !!!! ;-)

2013-03-30 @ 00:30:35 | URL: http://www.afghanhund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: