Nova och hunden Feffi

I fredags fick vi stor besök av grand danois hunden Feffi och hennes lilla matte Nova. 
Mamma ville ha fina kort på sina sötnosar. 
Bebisar är som bebisar är, dvs de vill inte samarbeta. Man kan inte tala om för dom att de ska titta in i kameran. 
Man kan inte tala om för dom att de ska ligga stilla. 
Nova är en bebis som vet vad hon vill och vara modell är inte en av dom sakerna. Trots detta fick vi det vi ville ha till slut. Dvs fina kort på henne. 
Hon är så otroligt söt Nova. Söt och snäll, trots allt vi utsatte henne för. 
 
 
Feffi ville inte heller vara modell. Inte blev det bättre av att hon var tvungen av att vara i närheten av (enl henne) läskiga Nova. 
Att se en sån gigantisk hund vara så försiktig som Feffi var ger en sån värme i hjärtat. För ett stort hjärta måste hon ha som gav oss så fina bilder på henne och Nova. 
 
 
Mamma fick också vara med på ett hörn. 


Fredagen var en undebar dag. Jag har sån tur som får vara med om något så underbart som att föreviga sånna här ögonblick. Tack för att jag fick vara en del av eran familj för en stund. 

Kommentarer
Postat av: Jennie Skoglund

Ja sitter inte Maria tårögd så kan jag säga att jag som kompis sitter definitivt tårögd. Guuuu så fina bilder! Helt underbara <3

Pia, får man komma till dig och fotografera min dotter på 4 år och min son på 1 1/2 år? Ta gärna mitt nummer 073-5120353 eller maila på [email protected]

Svar: Jag har skickat ett mail till dig. Ni är så välkommen så.
fotografpaulina.blogg.se

2013-04-07 @ 21:38:21 |

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: