julkort

Häromdan var Meja på besök igen. Målet var bus i studion. 
Att försöka få Meja att medverka och sitta still är näst intill omöjligt. Hon kan när hon vill, men det handlar om sekunder. 
Att fånga ögonblicket, rätt ögonblick är vekligen inte lätt. Speciellt när man jobbar med ett barn som Meja. 
 
Men det ska inte vara lätt. Det är värt allt slit när man ser hennes vackra ögon tindra. 
Tanken var att mamma ville ha julkort på sitt barn. Men det blev en del annat också. Jag fick en ide om att använda svart bakrund när jag såg vad hon hade för kläder under klänningen hon hade på sig. Jag måste medge att även om jag gillade bilderna med vit bakrund så gillar jag de svarta bäst. 

Kika in lite senare. För det finns mer bilder på denna underbara tjej. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: